Heb je een eigen huis of wil je er één gaan kopen? Dan is de kans groot dat je een hypotheek (nodig) hebt. Door je goed te verdiepen in hypotheken zorg je dat je de juiste beslissing neemt voor de financiering van jouw woning.
Alles over hypothekenHeb je geld nodig en wil je daarvoor een lening afsluiten? Verdiep je dan even goed in welke lening dat moet worden, en bij welke geldverstrekker. De verschillen zijn groot – de keuze van de beste lening kan je veel geld besparen!
Alles over geld lenenSparen is verstandig maar de spaarrente is niet overal even lonend. Ben je op zoek naar een goede plek voor jouw spaargeld? Kijk dan goed naar de spaarvorm en spaarbank die je kiest – qua rendement en qua garantie.
Alles over sparenVerzekeren doe je voor de zekerheid. Om de financiële gevolgen van onverwachte gebeurtenissen af te dekken. De keuze van een verzekering valt niet altijd mee… welke risico’s moet je verzekeren? En bij welke verzekeraar dan?
Alles over verzekerenBij de meeste mensen gaat het grootste deel van het inkomen op aan maandelijkse lasten. Als je kritisch kijkt naar deze maandlasten, valt er vaak meer te besparen dan je denkt. Wij helpen daar graag bij.
Alles over besparenHet is handig om op de hoogte te blijven van wat er op het gebied van geldzaken gebeurt. Met HomeFinance.nl heb je steeds de belangrijkste ontwikkelingen in beeld over hypotheken, lenen, sparen, inflatie en rentestanden.
Nieuws & blogVervanging voor TAN-codes op papier en per sms
ING komt met een Scanner, waarmee klanten zonder smartphone of tablet hun betalingsopdrachten moeten gaan bevestigen.
Wie geen smartphone of tablet heeft kan niet mobiel betalen met de app van ING. Op een laptop op PC kunnen ING-klanten wel betalingen invoeren, maar die moeten dan bevestigd worden via de app. Of - nu nog - via TAN-codes. Om mensen zonder smartphone of tablet toch de kans te geven om online betalingen te bevestigen, komt ING volgend jaar met een ING Scanner.
Al vele jaren kunnen ING-klanten online hun betaalopdrachten bevestigen met een TAN-code die ze een papieren lijst krijgen of per sms. Die TAN-codes gaan verdwijnen, daarom heeft ING een oplossing bedacht voor haar klanten zonder smartphone of tablet.
De oplossing is niets nieuws: Rabobank werkt bijvoorbeeld al jaren met een scanner voor het bevestigen van betaalopdrachten. Bij ING kozen ze in het verleden voor de TAN-codes - maar stappen nu dus alsnog over op een scanner. Dit terwijl de Rabobank de scanner juist gaat uitfaseren, omdat 'het extra kastje voor de app niet meer de beste oplossing is voor een steeds groter deel van de klanten'.
Homefinance.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor onze cookie en privacyverklaring.