Vragen? Bel ons: 088-22 77 344
donderdag 1 november 2018, 12:02
#belasting

Er wordt aangepakt bij de BelastingTelefoon, heeft staatssecretaris Snel van Financiƫn beloofd. Er komen nieuwe medewerkers bij, dat moet ervoor zorgen dat de bereikbaarheid sterk verbeterd wordt.

Kritiek uit de Tweede Kamer over bereikbaarheid

Dit is een reactie op kritiek uit de Tweede Kamer op de voortdurende problemen bij de Belastingtelefoon. De informatielijn voor belastingplichtigen is al tijden heel slecht bereikbaar: in september was 20% van de bellers meer dan 5 dagen bezig om contact te krijgen.

Betere antwoorden van de Belastingtelefoon

Daarnaast zegt de staatssecretaris te verwachten dat er op moeilijke vragen betere antwoorden komen. Wie belt met een lastige vraag voor de eerste lijn zal sneller worden doorgeschakeld naar een specialist.

Homefinance.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor onze cookie en privacyverklaring.